Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2012

Kartka dla brata


Mój brat miał ostatnio imieniny. Poczyniłam dla niego specjalną karteczkę w tematyce jego hobby. Niestety nie miałam niczego,co by  wiązało się z  tematem wędkowania i już myślałam że mój pomysł zostanie tylko w głowie,ale z pomocą przyszła  latarnia morska która użyczyła mi cudnego stempelka. Musiałam jeszcze zmierzyć się z pokolorowaniem go,- pierwszy raz zawsze jest trudno. Mam nadzieję ze następnym pójdzie lepiej.I tak powstała karteczka dla mojego brata.Pozdrawiam wszystkich serdecznie Francesca.

4 komentarze:

  1. Kapitalna kartka - uwielbiam ten stempelek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż milej na sercu od samego patrzenia - bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! czy wszyscy bracia to zapaleni wędkarze ;) ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .