Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Choinka


Święta już za pasem,jeszcze znalazłam chwilkę żeby zrobić coś dla siebie. Taką malutką choinkę z szyszki i doniczki,jako akcent świąteczny do sypialni.Gwiazda i laseczki cukierkowe to papier Magicznej kartki.Śnieżynki wycięłam dziurkaczem w papierze brokatowym. Całą szyszkę od góry pomaziałam gesso.Przykleiłam malutkie perełki nałożyłam trochę brokatu w kolorze złota i obsypałam malutkimi serduszkami holograficznymi. Choinka wraz z doniczką mierzy 14 cm.
Zgłaszam ją na Wyzwanie w Magicznej kartce "Święta,święta pełną parą"


 Tu zbliżenie na czub i gwiazdę.Dobrze też widać łańcuch z dzwoneczków i perełki jako bombki.
 A tu dół i doniczka w której "siedzi "sobie choinka.
Chciałam wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze jakie tu zostawiacie. Jest mi niezmiernie miło że mogę przeczytać tyle ciepłych słów od was. Życzę wam spokojnej i przyjemniej niedzieli Francesca.

12 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .