Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

Posumowanie minionego roku.



Dzięki wspaniałym i  ciekawym rozmowom,mogłam się zainspirować słoikiem na myśli i wykonać mały album z podsumowaniem minionego roku.Całkiem zaskoczona stwierdzam że bilans wypadł na plus.Te ziemskie trudności z którymi się borykałam ,zrekompensowało mi scrapowanie i wszystkie wydarzenia i spotkania min. z wami. w realu. Album powstał w bardzo optymistycznych barwach,wręcz nie pamiętam czy kiedykolwiek zrobiłam coś w takich słonecznych kolorach.Trochę też poeksperymentowałam metodą prób i błędów z obróbką zdjęć.Chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze które tu pozostawiliście w zeszłym roku,mam nadzieję że nadal będziecie do mnie zaglądać ,swoimi słowami sprawiacie mi wielką radość ,czasami wasze słowa przeganiają chmury i wychodzi słońce. Serdecznie was pozdrawiam Francesca.


                           Papiery które wykorzystałam to Magiczna kartka i Latarnia morska
                        Żółte literki pochodzą ze scrapcomu ,a cyfry to sweet childhood
                                   Cały album powstał na bazie z wykrojników.
          Środek popsikałam mgiełkami,tuszowałam brzegi i używałam też glimmer glaze do chlapań.
                                     A te musztardzowe brzegi powstały dzięki Distress Stain
                         I to na tyle. Zapomniałam sfotografować zadka- wybaczcie.Francesca.

14 komentarzy:

  1. Ciekawa forma podsumowania, piękny i bardzo energetyczny albumik. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna forma podsumowania i piękne wykonanie
    Chyba spróbuje też się podsumować

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie! Urocze kolorki :) Szczęśliwego kolejnego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is fantastic! Wishing you a happy 2013!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! I przemiła pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś wszechstronna Ewuniu: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie podsumowałaś ten rok;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny album! Kolorystyka bardzo wiosenna i radosna z pewnością oddaje wszystkie plusy minionego roku. Życzę Ci Ewciu, by każdy dzień 2013 przyniósł Tobie oraz Twoim Najbliższym wiele pomyślności i szczęścia, byś mogła za rok pokazać równie pękną podsumowującą pracę :) Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i super wykonanie-podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, bardzo pomysłowy!

    Życzę Ci wspaniałego Nowego Roku; wielu pięknych, inspirujących przeżyć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny albumik, świetne radosne kolory!
    Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .