Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Po prostu -Kocham.

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie . Dzisiaj Walentynki -święto zakochanych. Ja swoje uczucia okazuję cały rok, a w to święto tylko symbolicznie zaznaczam że pamiętam. Dla mojego M. zrobiłam walentynkę,taką bardzo prostą w przekazie ,faceci lubią rzeczy proste nieskomplikowane .Mam nadzieję że mu się spodoba . walentynka ma wymiar 11/11cm. do jej wykonania wykorzystałam papiery UHK Gallery -Mój drogi Watsonie.Kwiatuszek pomalowałam gesso i po tuszowałam brązowym tuszem,dodałam vintage wstążeczkę w kolorze wina  oraz parę perełek w płynie w kolorze brązu. Serduszko jest drewniane, pomalowałam je gesso oraz czerwonym brokatem w kleju na to wysypałam holograficzny sypki brokat.Użyłam stempelków -kocham i klucz do mojego serca.Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze jest mi niezmiernie miło że do mnie zaglądacie. Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam w tym dniu dużo miłości Francesca.






20 komentarzy:

  1. Świetna!!! Na pewno się spodoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klucz i napis to świetne połączenie, więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne kolory, a serce... chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Walentynka! Bardzo dziękuję za paczkę. Przede wszystkim za śliczną kartkę zrobioną specjalnie dla mnie i za ciepłe słowa, które napisałaś. Papiery są cudne, podobnie jak kwiatuszki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej męska- świetnie wyglądają te płatki kwiatów : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna! I Tobie życzę udanych Walentynek, ale i dużo miłości każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie zestawione papiery i dodatki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ...i ja ostatnio lubię prosto i bez przepychu, typowo męska i bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ,idealna dla mężczyzny:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak "facetowska" ;) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie męska :) jestem pewna, że się podobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .