Obserwatorzy

środa, 17 września 2014

Franciszek

Witam was bardzo serdecznie. Chciałam się pochwalić nowym członkiem naszej rodziny.3 września urodził się mój siostrzeniec Franciszek. Z tej okazji powstała rameczka z karteczką i scrap. Na zdjęciu- Franuś tuż po porodzie. Teraz mam okazję do ćwiczeń w dziecięcej tematyce,która nie jest moją mocna stroną. Dziękuję wam za wasze odwiedziny i pozostawione komentarze mimo ze mnie tu bardzo mało to cieszę się że do mnie zaglądacie. Pozdrawiam wszystkich cieplutko Francesca.








8 komentarzy:

  1. co Ty chcesz tu ćwiczyć? są piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczo :) Od razu się uśmiechnęłam na widok tak cudnej oprawy dla zdjęć maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie Maleństwo i wspaniałe prace. Szczególne przypadła mi do gustu pierwsza ramka! Gratuluję szczęśliwym Rodzicom i dumnej Cioci :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Maly Franusiu na świecie!!! Gratulacje dla jego rodziców i cioci. Franusie to kochane chłopaki, zdecydowane i pełne uroku osobistego któremu trudno się oprzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Rodziców maleństwa, ciocia niech nie przestaje rozpieszczać swoimi pracami :) rameczka wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, Ciociu Francesco! :*
    Prace cudowne, zwłaszcza w brązach i beżu - jesteś niesamowita, tak pięknie oprawiasz wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Dzieci to bardzo wdzięczny temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałe prace, widać, że z sercem robione! A ta pierwsza kartka po prostu skradła moje serce, jak i sam Franek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .