Obserwatorzy

środa, 25 marca 2015

Mediowy blejtram

Witam was bardzo serdecznie. Dzisiaj chciałam wam pokazać mediowy blejtram,który zrobiłam dla pewnej nastolatki. Kolorowy, energetyczny, pełny wiosny.Na płótno przykleiłam kilka kawałków papieru, które pokryłam gesso,następnie użyłam tuszów distress, ( zielony i niebieski) do pokolorowania tła. Kolejno po przez maskę naniosłam pastę strukturalną i wysuszyłam ją. Teraz poszły w ruch mgiełki, stemple i perlen misst. Całość ozdobiłam kwiatami, pokrytymi równiez gesso. Trochę chlapnięć,kilka perełek i perełek w płynie i upominek gotowy. A inspirowałam się filmikami znalezionymi w necie.Dziękuję wam za wasze odwiedziny i wszystkie komentarze. Pozdrawiam już wiosennie -Francesca.




5 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .