Obserwatorzy

wtorek, 26 stycznia 2016

S-jak styczeń

Witam was serdecznie. Na blogu ArtGrupy ATC  trwa styczniowe wyzwanie. Należy wykonać pracę z literą S i mediowym tłem. Obecnie już możecie zobaczyć jakie wspaniałe ateciaki stworzyły dziewczyny na naszym blogu. Ja zrobiłam proste ATC na tle z opaski gipsowej. Pokryłam ją suchymi pastelami i mgiełkami. Odbiłam  stemplami literki oraz  maszynę do pisania. Ot całe moje ATC .Dzięki fakturze tła wygląda dosyć ciekawie. Moje ATC poleciało do Marysi. Was również zachęcam do zabawy w te małe formy ATC .Pozdrawiam was wszystkich cieplutko Francesca.


8 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Cudne tło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. o- widze ,ze tez Ci płotno wpadlo w dłon ;-) swietne ATC! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne tło, nie sposób przejść obojętnie obok tego ateciaka

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Świetnie zagipsowałaś 'S' w ateciaku - jak na styczeń przystało ;) P
    ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł na tło - wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktura pogipsowanego płótna - świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .