Obserwatorzy

poniedziałek, 2 maja 2016

Znak czasu

Kwietniowym tematem ATC na blogu Art-grupy, był " Znak czasu". Temat ten można interpretować dowolnie. Pomysł narodził się w ostatniej chwili, a moja interpretacja tego tematu wygląda tak:




Ostatnio oprócz ATC poczyniłam dwa scrapy na czarnej tekturze z eco- scrapbooking.
Musze przyznać że na czarnym tle świetnie widać kontrast kolorów, A na takiej tekturze świetnie się pracuje.




Pozdrawiam cieplutko Francesca.
P.S. Kogo z was uściskam w Katowicach na Papiorzanym combrze?


14 komentarzy:

  1. Wymowne ATC i piękny scrap - czarna tektura sprawdziła się,ślicznie uwidoczniła kolory. ... a... na Comber...? wybieramy się z Inką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne prace!!!
    i oczywiście wybieram się na comber:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace!!!! Ateciak nieeeesamowicie piękny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ateciaki cudne i prace na czarnym tle też świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne ATC - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapodałaś mi dziś piękne artystyczne śniadanko..A to atc- kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe ATC,jest co podziwiać! A czarne tło to dla mnie nowość,trzeba spróbować,żeby odkryć nowe możliwości-Twoje uroczo kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarodziejka. Cudowne prace! Jestem pod ogromnym wrażeniem i gratuluję talentu 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne prace!!! Każda bez wyjątku :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ATC jest fantastyczne, ale scrapy też zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .