Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Kuchennie

Święta tuż tuż ! Przygotowania u was pewnie pełną parą.A najwięcej czasu przed świętami spędzamy właśnie  w kuchni. To tam jest serce przygotowań,tu wszystko się zaczyna i kończy. Dzisiaj przyniosłam przepiśniki w sam raz do  kuchni. Pierwszy bardziej tradycyjny,w krateczkę ,a drugi cukierkowy bo różowy. papiery to latarnia morska,a sztućce ze scrapińca Mam nadzieję że się spodobają.Dziękuję wam za miłe komentarze pod postem z choinką . Pozdrawiam was cieplutko i życzę owocnego weekendu-Francesca.





8 komentarzy:

  1. Szara deska i czerwona krateczka dla mnie nr jeden!!! Różowy też piękny. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne-pierwszy na konkretne przepisy, a drugi na łakocie- pozdrawiam Ewuniu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Drugi zdecydowanie na miłe dla oka cytrynowe babeczki :) A pierwszy - świateczny, dla mnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, aż by się chciało coś słodkiego upichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy przepiśnik jest cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .