Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Romantycznie

Ostatnio miewam różne fazy,właśnie wzięło mnie na różowo,a konkretnie na romantyczne klimaty. Na blogu The Shabby Tea Rom trwa 150# wyzwanie Just Pretty .Ja z tej okazji zrobiłam romantyczną karteczkę z serduszkiem i obowiązkowym kwiatkiem,perełkami, paskami i paletą ze zdjęcia.




                                                
Zgłaszam  ją na :To wyzwanie .
Papiery to Love Story z Galerii Papieru .Napis,serduszko i kwiat nr 10. pochodzą ze scrap comu. Karteczkę rozjaśniłam gesso obszyłam i przykleiłam kawałek fliselinowej wstążki,perełki w płynie ozdobiły drobne kwiatuszki. A perełka- środek kwiatka.

                          Użyłam też ostatnio ulubionego dziurkacza brzegowego MS.
 A że miałam niedosyt zrobiłam jeszcze jedną.Tym razem użyłam papieru z Galerii  Rae Romantyczna i zmysłowa,który również potraktowałam gesso . Kwiatek wypełniłam pręcikami od rapakivi,dodałam wykrojnik brzegowy.Wyglądają podobnie i ,romantycznie (tak mi się zdaje).

                                               A tu razem -prawie jak para.
Chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie wasze komentarze,bardzo się cieszę że do mnie zaglądacie.Przypomnę jeszcze o candy które nadal  trwa. Pozdrawiam was bardzo serdecznie i życzę udanego weekendowego wypoczynku. Ja powoli będę się szykować do Teatru. Francesca.

32 komentarze:

  1. U Ciebie to już walentynkowo...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak słodko, pięknie i delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  3. czarujące kartki, słodkie i niezwykle subtelne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające i takie romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. jest taka prosta nieprzeładowana a jednak ma coś takiego ... delikatnego, romantycznego :) mnie bardziej podoba się ta z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś one mi do Ciebie Ewa nie pasują:D Ale są piękne:D Naprawdę romantico:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kosztuję różnych smaków,"Dziękuję za szczerość.

      Usuń
  7. Obie są bardzo ładne. Gesso dodało im uroku, podoba mi się kwiatowy wykrojnik brzegowy pochlapany gesso (tak mi się wydaje, że gesso na nim też jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pociągnięty perełkami w płynie.Dziękuję.

      Usuń
  8. Wyglądają ślicznie i romantycznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,delikatne,stonowane...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne. Róż jest bardzo wdzięcznym kolorkiem romantyzmu. Delikatne i subtelne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne! Cudowne kolory- jakby zmrożone;)

    OdpowiedzUsuń
  12. łałłłłłłłłł :d cudne takie delikatne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i delikatne!!! Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne serduszkowe karteczki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne! Romantyzm w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne i przeurocze karteczki :0 Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, delikatne kartki! Bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, romantyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo delikatne, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Bardzo romantyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, bardzo delikatne i romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Delikatne, świeże, romantyczne... po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, delikatne, w cudownym pudrowym różu karteczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .