Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kartka Vintage

Postanowiłam sobie że w tym roku będę brała udział w wyzwaniach. Ma to być dla mnie mobilizacja i sprawdzian z kreatywności.Póki co buszuję po blogach i szukam interesujących wyzwań. Na blogu Gosi Trafiłam na wyzwanie w klimacie vintage.Wyzwanie trwa do dzisiaj a proponuje je,,,,http://citycrafter.blogspot.com/2013/01/city-crafter-challenge-blog-week-140.html
Zgłaszam tam moją karteczkę. Jeżeli macie namiary na ciekawe miejsca z wyzwaniami to proszę dajcie znać.U mnie wczoraj spadł śnieg. Zrobiło się biało i puszyście ,właśnie taką zimę lubię i  mam nadzieję że zostanie na dłużej.Chciałam wam bardzo podziękować za odwiedzinki i pozostawione komentarze pod postem z podkładką,cieszę się że przypadła wam do gustu. Pozdrawiam was wszystkich serdecznie Francesca.



              Papier to UHK Gallery z kolekcji Silent Night.Obrazek pochodzi  z Galerii papieru.
        Skrapińcową ramkę ozdobiłam perełkami w płynie. Tą wykrojniową ramkę tuszowałam disstresami w kolorze brązu,żółci i różowego. Brzegi ramki  przetarłam gesso.Brzegi kartki  lekko wytuszowałam latarniowym tuszem w kolorze brązu.  Motylka przetarłam klejem i obsypałam złotym brokatem.Ten piękny kwiat pochodzi ze sklepu Rapakivi ,płatki kwiatu również zostały przetuszowane.        

20 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, a kwiatek na niej cudny! Jest bardzo dużo blogów z fajnymi wyzwaniami. To co teraz przychodzi mi do głowy i takie z bardziej moich ulubionych to: http://theshabbytearoom.blogspot.com, http://mojomonday.blogspot.com/, http://cardabilities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i rzeczywiście w klimacie vintage. Takie obrazki lubię - pasują zawsze i do wszystkiego :) Pozdrawiam a interesujące wyzwania znajdziesz u mnie w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnaaaa- uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny klimat wyczarowałaś, kartka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja- piękny klimacik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, bardzo pomysłowa! I ten kwiatek- cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my this is so beautiful ... what a hard choice it will be this week ... Many thanks for playing at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka;) Fajnie ją zaczarowałaś w ten klimacik...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaaardzo klimatyczna! I urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka:)Ślę styczniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!! Your card is amazing. Thanks so much for sharing it with us over at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  12. So sweet, so pretty, thanks for playing with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu- zmierzyłaś się z pomarańczowym kolorem- dla mnie ktoś kto robi to tak perfekcyjnie jak Ty w Twojej pracy- to mistrz: )
    Bardzo mi się podoba...
    Ja lubię Mojomonday - zadają ciekawe mapki, a z Polskich blogów przysklepowych- w Scrap Markecie- ale nie wiem co się stało- bo ostatnio cisza,Scrap Pasja i Szuflada...

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza jest i do tego z pomarańczem :) ja coś się nie lubię z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .