Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

"Na dnie szuflady"

Witam was bardzo serdecznie." Na dnie szuflady " to temat majowych ateciaków ,w naszej grupie projektowej ATC,który podyktowała Iwona. Tym razem w parze przypadła mi Mia decora-nasz gość majowy.Mamy wykonać ATC z materiałów znalezionych w szufladzie ,użyć metalowych elementów i barw narodowych. Powiem szczerze że pomysłu nie miałam żadnego. W weekend otwarłam szufladę przy biurku i znalazłam tam parę fajnych skarbów. Stempelek słoikowy który dawno temu odbiłam od Malflu,malutkie klejące karteczki,metalowe różowe ćwieki,zszywacz,taśmę plastikową do firanek.papierową taśmę w niebieskie kropki. i wiele innych rzeczy. Ale akurat te wymienione znalazły się na moim ateciaku. Mój ateciak jest o majowych truskawkach ,piknikowaniu,robieniu przetworów itp.Pozdrawiam was serdecznie Francesca.




20 komentarzy:

  1. Smakowite Twoje dno szuflady-apetyczne ATC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia jest prześliczny- cudnie wykonany a do tego apetyczny! Widziałam Cię na zdjęciach w Scrapku: )

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały ATceCiak. Piknikowo się zrobiło, a więc na łowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! I genialny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. MMM, jak smacznie! Chodzą za mną ostatnio te owoce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka narobiłaś na truskawki.
    Fajne ATC

    OdpowiedzUsuń
  7. Tymi truskawkami podjarałaś wszystkich, że hej... przepyszne ATCiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne słoiczki , kocham truskawki ,,,mmm ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne a słoiki rewelacja. Podoba mi się bardzo twoje dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności i do tego smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie! Pewnie przez te truskawki, których wyglądamy z cócią z utęsknieniem na naszych ogródkowych grządkach, a które u Ciebie juz pływają w słoiczkach.
    Tylko tej taśmy do firanek nie mogę się dopatrzeć, ale tak to pewnie jest, jak się w domu ma szale zamiast firan ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszła mnie ogromna ochota na truskawy :) Pomysłowe ATC.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ! I jedno będzie moje ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowite i bardzo precyzyjnie zrobione, podoba mi się zawartość Twojej szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Truskawkowy kompocik dotarł i jest baaaardzo smaczny :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe! I bardzo smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .