Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

Notes i zakładka

Witam was bardzo serdecznie. U mnie wieje od wczoraj,taka jestem nakręcona i nie mogę sobie znaleźć miejsca. coś tam posprzątałam pokręciłam się po domu i zmajstrowałam notes i zakładkę do kompletu. Będzie jak nic na kiermasz świąteczny w szkole.Później goniłam po domu z aparatem żeby zrobić dobre zdjęcia na już,no ale i tak nie jestem nimi zachwycona. ale i tak pokazuję bo z doświadczenia wiem że później zapomnę o tym notesie.





Papiery to magiczna kartka i lemonade. kwiatek popaćkany gesso ,a obrazek nie wiem skąd ,mam go już bardzo długo. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie,i dziękuję wam za wszystkie pozostawione tutaj komentarze,bardzo się cieszę że spodobał się wam mój scrap z długim śniadankiem Gracjanka. Życzę wam dobrego popołudnia i leniwej niedzieli. Francesca.

17 komentarzy:

  1. Piękny, romantyczny komplet!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestawik : ) Pozdrawiam Ewuniu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczny, w kierunku wiosny się nakłaniający komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wymarzony komplet dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet, świetnie zestawiłaś z sobą papiery a obrazek idealnie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  6. noo kochana o Ty od tego notesu chcesz ?? jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bardzo ciepły komplet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, jak ładnie :) Zdecydowanie lepiej jest wrzucać zaraz co się ma, ja też często zapominam, a później już coś leci w świat. Gdy mnie tak nosi, biorę się za porządki, dobrze wykorzystać nadmiar energii :) Bardzo romantyczny komplet, a obrazek to GP :) Pozdrawiam serdecznie, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. magnifique et j'adore les couleurs que tu as choisie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piekny i klimatyczny komplet

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny komplet.
    Dobrej nocy. A rano ciocia blogowa prosi, niech Gracjanek ładnie zje śniadanko :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik - ciekawe połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! ;) Idealny na świąteczny upominek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik, piękne, radosne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplecik! Świetny kwiatek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .