Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Wakacyjny album

Witam was serdecznie. Zrobiłam pamiątkowy album z wakacji. Prosty w formie bez bazy, na podróżniczych papierach zakupionych w scrap-butiku. Album zawiera przekładki, które sprezentowała mi  Agnieszka. Agu dziękuję Ci. Ozdobiłam go papierowymi taśmami i bezpłatną grafiką z sieci. Taka forma albumu bardzo mi się spodobała,z przyjemnością ją powtórzę.Dziękuję wam za ciepłe słowa pozostawione tutaj-,uwielbiam je czytać. Pozdrawiam was gorąco i życzę udanego weekendu,Francesca.
                                             
                                                                      Dużo zdjęć









                                                             I to już koniec.Buziaki

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy super wakacyjny śliczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to z tych wakacji, to szybka jesteś! :)) Piękny albumik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! marzy mi się taka pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj cudnie te wakacyjne wspomnienia zamknęłaś. Świetny album

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Uwielbiam takie pamiątki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszsz już z tych wakacji??? Niesamowita jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, kolorowy i bardzo wesoły!.....Własnie takie mają byc wspomnienia z wakacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pamiątka, mam nadzieję, że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .