Obserwatorzy

wtorek, 21 stycznia 2014

ATC- kropki i kokardki

Witam Was bardzo serdecznie. W tym roku na blogu art grupy ruszyła nowa edycja ATC. W styczniu do zabawy zaprasza Inka. A jej temat to Kropki i kokardki. Mam ogromną przyjemność wymienić się ATC w tym temacie właśnie z Inką. Moje ATC przedstawia mak w klimacie retro. Na zygzakowym papierze wytłoczyłam kropki,następnie je podkreśliłam przy użyciu gumki z ołówka gesso. Poczekałam aż wszystko wyschnie,i wytuszowałam brązowym distressem. Kwiat maku odbiłam czarnym tuszem pigmentowym ,następnie obsypałam bezbarwnym holograficznym proszkiem do embosingu i utrwaliłam ,oraz wycięłam cały kwiat lekko tuszując brzegi. Kokartkę zmięłam i potuszowałam,następnie przykleiłam do kwiatka. Całe ATC obrysowałam glimmer glam i użyłam brązowych perełek w płynie. Zrobiłam jeszcze parę plam glimmer misstem.Efekt możecie zobaczyc poniżej. A że dzisiaj święto babci,na deser karteczka z ręcznie robionym kwiatuszkiem z satynowych wstążek. Zrobię kursik jak zrobić kwiatuszka dla chętnych. Dziękuję Wam za odwiedzinki i wszystkie ciepłe słowa,pozdrawiam-Francesca.







22 komentarze:

  1. Ateciaki cudne!!!! I kartka! I taki klimat.....!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ateciaki, taki retro klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mak w klimacie retro brzmi świetnie i tak też wygląda...Ewcia dawaj kursik : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka! A ATC piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię styl vintage. Świetnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ATC - tlo fajne i pomyslowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne tła wyczarowałaś na swoich ateciakach a karteczka zachwyca subtelnością

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, a te wytłoczone kropki są wspaniałe:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku jakie cudne ATC!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ATC i rewelacyjna kartka

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie dla mnie ! jedno atc :) A moje już w drodze ! no no będę mogła podziwiać nie tylko na ekranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. .. korooonki - kooochammmm :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bogate ATC i stylowe,piękne prace łącznie z kartką.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne, pięknie zmediowałaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ATC we wspaniałym ciepłym kimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zarówno ATC, jak i karteczka :) Fajnie wyszedł Ci ten satynowy kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Nie można oczu oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .