Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

Z kwiatami

Witam was bardzo serdecznie w piękną słoneczną niedzielę. Korzystając z chwili spokoju, chciałam wam pokazać karteczkę którą zrobiłam na 41# wyzwanie w scrap.com.pl. Należy wykonać pracę na której znajdą się przynajmniej 3 kwiaty,korzystając z materiałów ze sklepu scrap.com.pl. Naszło mnie i zrobiłam karteczkę kaskadową, delikatną ,pastelową . Głównym elementem jest kwiat w rameczce ze środkiem z butona. Samą rameczkę wytuszowałam - Brązowym latarniowym tuszem. Papier to idylla ,Napis NAJLEPSZE ŻYCZENIA to stempelek latarniowy. Użyłam też taśmy washi i Kwiatuszków hortensjowych , różyczka i moje stokrotki dopełniają całości.Wszystko lekko poszarpałam i potuszowałam różowym disstresem. .A Was również  zachęcam do tego wyzwania trwa ono bowiem aż do 15-tego marca.  Całkiem zapomniałam o pokazaniu ATC  ,który  zrobiłam na lutowe wyzwanie w Art-grupie . Ateciak już dawno jest u nowej właścicielki ,a ja zapomniałam się pochwalić swoimi zmaganiami z ojczystym językiem. A na deser coś słodkiego na niedzielne popołudnie- babeczki ,częstujcie się. Pozdrawiam was bardzo cieplutko,dziękuję wam za wasze odwiedzinki ,i  wszystkie komentarze- pozdrawiam was Francesca






21 komentarzy:

  1. Cudna kartka! Świetny pomysł na ATC. Babeczki - mniamuśne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest prześlicznej urody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka cudna!!! ATCiak też, a babeczki napewno kaloryczne :)
    (a ja nie żartowałam z tym przepisem na to coś z FB- jak znajdziesz chwilę napisz mi ,proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęęękności!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocza karteczka...a robaczek niezwykle uroczy-nawet jak na robaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka w pięknym stylu wykonana, ATC świetne całościowo i w szczegółach, a na takie babeczki, to mam wielką ochotę ( a tu dietka, buuu...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca- podoba mi się pomysł z kwiatuszkiem( zgapię pewnie) a ATC- wymiata-chrząszcza na przepięknych słojach drzewa : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, kapitalny ateciak a babeczki wyglądają apetycznie, planujesz założyć kulinarny blog? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam, ale chętnie wplotę tu moją chwilkę w kuchni.

      Usuń
  9. Podoba mi się szalenie ta kartka kaskadowa - niesamowicie kobieca jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wiosenne prace. Ślicznakartka, świetny ATC, a na babeczki nie patrzę po tłustym czwartku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowa, delikatna, pastorzona - bardzo to lubie. A babeczki do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kartka, boskie kolory. Atc świetne, klasyka zawsze się sprawdza. Babeczki smakowite, różowym lukrem podbiłaś me serce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardo ładna kartka, zastanawiałam się nad tym hasłem byłam pewna że ktoś je wykorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace, bardzo mi się podobają :)
    Babeczki wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem co jest najpiękniejsze?
    Czy ta cudna kartka, czy chrząszcz we wspaniałej oprawie, czy w końcu te słodkości na widok których poleciała mi ślinka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chrząszcza w naszej pisowni nie mogło zabraknąć,dobrze że podałaś za nim babeczki :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Francesca, szalenie miło u Ciebie na chwilkę się zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wygląda pysznie i kusząco :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna kartka. Ma bardzo fajny kolor i super dziurkacz brzegowy :) ATC swietne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .