Obserwatorzy

środa, 5 marca 2014

Kobiecy notes

Dzisiaj powracam z kobiecym notesem. Powstał on pod wpływem impulsu, i potrzeby notesowej. Dawno nie robiłam notesów. Ten jest inny,bez,sprężyn i kółek, metalowym ozdobnikiem są narożniki,które potraktowałam gesso i inką.Piękne papiery to  CraftLove z studio 75,a grafika pochodzi ze scrap comu . Cały notes został postarzony po przez tuszowanie i poszarpanie brzegów. Dodatkowo ozłociłam go inką która nadała mu blasku. Ponieważ notes jest w klimacie retro zgłaszam go na wyzwanie w Retro Kraft shop - retromania 2 . Mój notes również pasuje do  kobiecego wyzwania w Scrap Cafe. Dziękuję wam za odwiedzinki i pozostawione komentarze.Pozdrawiam serdecznie- Francesca.


                                                                        Detale





                                                                        retromania 2



12 komentarzy:

  1. Cudny, klimatyczny i bardzo kobiecy notes z zachwycającymi detalami:) oglądam i podglądam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny Ewuniu!Idę posprawdzać linki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, romantyczny i bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, elegancko i szalenie kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klasyczne retro. :) Bardzo podoba mi się co zrobiłaś z tym kawałkiem sznurka... Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop i zapraszam do zgłoszenia swojej pracy również do naszej zabawy 'Wasze Retro Prace'. :)
    http://retrokraftshop.blogspot.com/p/wasze-retro-prace.html
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialy notes. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest boski...dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny... taki świetlisty,ciepły i bardzo kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kartka w stylu retro, bardzo klimatyczna, dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, jaki swietny klimat uzyskałaś. Świetna praca!
    Pozdrowienia od DT Scrapcafe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .