Obserwatorzy

środa, 13 sierpnia 2014

Letni scrap

Witam serdecznie. Na blogu 123scrapujTy, trwa wyzwanie z bielą w tle. Należy wykonać pracę na białej bazie  i użyć kolorów  które kojarzą się wam z latem.Ja zrobiłam letniego scrapa na pamiątkę  czerwcowej wyprawy na Rysiankę. Na zdjęciu mój syn i jego kuzynka na szlaku . Pod zdjęcie podłożyłam kawałek kolorowej mapy którą dostałam od Agi. Na podstawie  kolorystyki z mapy dobrałam dodatki,oraz zrobiłam kolorowe maziania i chlapania. Trochę też maskowałam, aby nadać gdzie nie gdzie faktury .Niewiele dodatków dopełnia całości. Zachęcam was wszystkich do spróbowania sił w tym wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko- Francesca.






9 komentarzy:

  1. Ale miło się robi na serduchu, gdy widać takie piękne, takie o czymś... historie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje scrapy są niebanalne, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż chlapań, super scrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest, kocham te chlapania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny!!! Białe tło to duże wyzwanie. Chlapania jeszcze nie próbowałam ale może się skuszę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zagospodarowałaś to białe tło - świetny scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .