Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2016

Zaległości

Witam Was bardzo serdecznie po tak dłuuugiej nieobecności. Kapitalny remont nie sprzyja blogowaniu i scrapowaniu. Mimo wszystko coś tam dłubałam w tym trudnym dla nas czasie. Przede wszystkim chciałam pokazać warsztatowe zaległości z Papiorzanego Combra. Blejtram zrobiony na warsztatach u" Piekielnej owcy" oraz "Aidowy "notes. Przyznam że chlapania i maskowania wciągły  mnie na całego. Zmajstrowałam też scrap techniką Aidy i jeszcze taki z Frankiem i Zosią. Jednocześnie  powolutku tworzę swój project life ,którym zaraziłam się na warsztatach u Moriony.
Mam jeszcze trochę zaległości ale powoli wszystko nadrabiam. Pozdrawiam cieplutko tych którzy tu jeszcze zaglądają, i życzę wszystkim udanych wakacji-Francesca.









5 komentarzy:

  1. Świetne prace! Urocze wykonanie -bardzo mi się podobają:) Serdecznie pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :))) A remont udany ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Twój PL, widać w nim dużo kolorów, no i pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .