Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Family

Witam was bardzo serdecznie,po dłuższej przerwie mojej nieobecności. Wróciłam z krótkiego ale bardzo  udanego urlopu. Wypoczęłam, naładowałam akumulatory i mam nadzieję że teraz znajdę chwilkę na regularne  scrapowanie,gdyż ostatnio tych "chwilek"  było bardzo mało.Zaraz po powrocie z wakacji, w bardzo miłym towarzystwie udało mi się zrobić kilka scrapów.Zrobiłam LO ze zdjęciem mojej rodziny,którą gościliśmy na komuni naszego syna. Rodzinne zdjęcia grupowe mają swój niepowtarzalny urok i klimat, a my doceniamy je z regóły po latach, kiedy to wspominamy bliskich. Kiedyś mój scrap z naszą rodziną ,będzię piękną pamiątką dla naszego syna.Dziękuję że mnie jeszcze odwiedzacie i pozdrawiam was serdecznie Francesca.




11 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka i już dzisiaj stanowi nie lada wartość! Fajnie,że rodzinka całkiem spora!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne Lo- ale jesteś zdolniara i...jaka elegancka na fotce :)
    Piękna pamiątka! Cieszę się że wypoczęłaś,ja jeszcze czekam na urlop :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawione wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały...jako dziecko nie doceniałam tej rodzinnej więzi..kontakty z kuzynostwem się poluźniły-teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak napisałaś Francesko - piękna pamiątka dla syna.Oprawiona prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjęcia i takie klimaty! Cudowna praca;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:) Wspaniale że odpoczęłaś na urlopie i naładowałaś akumulatory :) Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny lipcowy czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten scrap. Jest wyjątkowy i bardzo rodzinny :-) Syn na pewno Ci za niego mocno podziękuje w przyszłości, bo to wyjątkowa pamiątka. Dobrze że wypoczełaś na urlopie ;-) My z tych co jeszcze czekają :-) pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś wspaniałą pamiątkę, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie najbardziej Ty zachwycasz na tej ślicznej fotografii.Poza tym podpatruję co robisz z tymi różami( z masy Clay?)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomacanie na żywo - bezcenne - śliczny, nostalgiczno-rodzinny scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .