Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

Wyzwania


Na 56 wyzwanie kartkowe na SP należało zrobić kartkę warstwową od najjaśniejszej do najciemniejszej ,lub odwrotnie.Powiem szczerze że miałam problem z tą kartką. Wybrałam ciemną bazę żeby zejść do jaśniejszego koloru i umieścić napis na jasnym tle.Kartkę ozdobiłam brokatem w kleju i złotymi perełkami w płynie.







Atc pt"ptaki na wyzwanie SP.

Ostatnio na Skrapujących Polkach pojawiło się wyzwanie z działu ATC-"ptaki".  Jakoś nie przymierzałam się specjalnie do niego. Ale w sobotę robiąc porządki w szafce mojego syna, znalazłam fajną sówkę z wycinanek z podręcznika pierwszoklasisty. I dość szybko śmignęłam ateciaka. Tło tuszowania distressami ,odbite pieczątki pokolorowałam kredkami ołówkowymi,dodałam kleju z brokatem na czerwone jagody a sowę przykleiłam na kostkach.Dziękuję wam że mnie odwiedzacie, i za wszystkie pozostawione komentarze i pomocne  rady. Pozdrawiam was bardzo serdecznie Francesca.

19 komentarzy:

  1. Piękna kartka, ale ATC z sową po prostu mnie urzekło. Ta sówka wygląda jakby naprawdę siedziała na gałązce wystającej z kartki. Cała aranżacja jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka piękna, kropeczki dodają jej uroku a ateciak jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna, wygląda, jak obraz! A sowa cudna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super karteczki i format DL :D a sowa - jestem pod wrażeniem - wrzuć na 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ateciak! Pięknie wyglądają tuszowania. Karteczka również bardzo fajna, podoba mi się jej układ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, jakie cudowności. Kartka śliczna, temat jak dla mnie dość trudny, trzeba się napracować wbrew pozorom. Już miałam pytać o sowę, bo uwielbiam takie obrazki, ale ostatecznie jestem zaskoczona, jak sprytnie wynalazłaś sówkę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, cudooooowne prace!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, ale ta sowa to dopiero wzbudza mój zachwyt! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O, kurka! Też się miałam za to zabrać! ;)
    Prace są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ułaaa ta kartka przepiękna, a sówka urocza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Ateciak rewelacyjny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne:))Atc fantastyczne:)
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ta sówka spędza mi sen z powiek ; P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace stworzyłaś, każda jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace! Najbardziej mnie urzekło tło ATC wykonane od podstaw samodzielnie - wygląda bardzo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sowi ateciak - fantastyczny. Rewelacyjne tło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ATCiak - fajne stemplowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .