Obserwatorzy

sobota, 28 września 2013

" Jej portret "

Witam was bardzo serdecznie. Problemy z netem i w końcu zmiana operatora sprawiły że mało mnie było tutaj i u was też." Jej portret" to wrześniowy temat w naszej Art-grupie. Na moim ATC znalazła się postać mojej babci z lat młodości. Tło jest ręcznie zrobione przy użyciu gesso  i maski aby nadać nierówną powierzchnię.Następnie przetarte  tuszem disstres, aby uzyskać efekt postarzenia. Na koniec odbiłam stemplem tekst w formie listu. Sam portret babci ozdobiłam po przez dodanie skrzydeł motyla, które pokryłam lakierem pękającym , a drugim motylem przysłoniłam kokardę przy bluzce. Ramka powstała po przez rozwodnienie brązowych perełek w płynie przy użyciu pędzelka z wodą. w tle można zobaczyć błyszczące plamki które zrobiłam perfect pearls mist.To ATC ma bardzo osobisty charakter i już od dawna chciałam wykorzystać postać babci i " ożywić ją". Moje ATC trafi w dobre ręce Klaudii i Rudlis . Dziękuję wam za odwiedziny , uwagę i wszystkie pozostawione komentarze.Zapraszam do oglądania wspaniałych portretów jakie stworzyły dziewczyny o TUTAJ. Pozdrawiam was bardzo serdecznie życząc spokojnego wypoczynku Francesca.






18 komentarzy:

  1. Witaj Ewuniu- piękna praca- piękna babcia ( uwielbiam taką fryzurę) Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny klimat, całość wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba oprawiona Babcia i przywołałaś tym portretem wspomnienia-mam zdjęcia mojej mamy z lat szkolnych w podobnym mundurku i z warkoczami .Świetny miałaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Figlarnie i z przymrużeniem oka - niesamowite w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająco przepiękne...!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I trzeba było marudzić,że trudny temat ? ;) Wyszło super, nostalgicznie ale i zabawnie, jak na młodą dziewczynę ze zdjęcia przystało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co z pozoru wydaje się łatwe wcale takie nie jest. w moim przypadku tak było. Pozdrawiam

      Usuń
  7. ATC wzruszające :) Pomysł przesuper, tak jak i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca praca i taka osobista!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ATC-iak :) Szczęściary Te które go otrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prace! Szkoda, że się nie wymieniamy, bo Twoje portrety- prawie bliźniacze z moimi skrzydlatymi ateciakami;) Choć Twoje- bardzo osobiste, a tym samym szczególnie zachwycające:) Babcia była śliczną dziewczyną- już wiem, po kim odziedziczyłaś urodę;) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wspomnienie młodości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .