Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Dziecięco

Witam was bardzo serdecznie. Dziś chciałam wam pokazać kartki które zrobiłam w ostatnim czasie. Było dużo różnych okazji.Generalnie zdominowały mnie kartki dziecięce z którymi mam zawsze problem.Mam nadzieję że jednak się podobają solenizantom. I jeszcze krótka fotoleracja z sobotniej wyprawy na Babią Górę. To dopiero było wyzwanie! Dziękuję wam za wasze odwiedziny i ciepłe słowa pozdrawiam serdecznie w ten niedzielny poranek-Francesca.











I moje górskie zmagania się z samą sobą 


                              Pod schronskiem w Markowych Szczawinach z moimi "chłopcami".
                                                               Widoki na Małą Babią
                                                           
                                                                Tuż pod szczytem Babiej
                                                                  Już na Babiej Górze

                                                        Widoki piękne ,ale wieje mocno.
                                                            zejście przez Sokolicę
                                                           Złota  Jesień spotkana po drodze

 
 

 



13 komentarzy:

  1. Świetne, dziecięce kartki i piękne zdjęcia z wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieciowe kartki są piękne, a wyprawy zazdroszczę ale i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki :)
    Górskie wycieczki uwielbiam. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną jesień spotkałaś w górach, cudne fotki i piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wesołe karteczki! Wyprawa super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolorowe dziecięce kartki i suuper zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kartki dla dzieciaków,ale tej Babiej to Ci lekko zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołe karteczki i potęga przyrody :) Piękny kontrast, który podkreśla urok obu tematów

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki słodziutkie! Widzę, że też aktywnie spędzasz czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jakoś średnio się czuję w dzieciowych kartkach :) Tobie wyszły bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, kolorowe karteczki - zwłaszcza ta pierwsza mi się spodobała. Dawno nie byłam na Babiej; ale widzę że Ty też spotkałaś piękną jesień, choć nieco dalej od domu niż ja ;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę niby nas tu( tj w sieci) mniej a tu pyk ile pięknych prac się wysypało.Zdjecia z wycieczki śliczne-jesień okazała, i widoki , i Ty-pięknie wyglądasz -podziwiam wszystko : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki - co jedna to ładniejsza. Twoja wycieczka bardzo w moich klimatach ;) dałaś radę!!! ostatnie zdjęcie REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .