Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Elegancko

Witam Was bardzo serdecznie w ten słoneczny wtorkowy ranek. Dziś chciałam Wam pokazać prace które wykonałam na uroczystość Zaślubin i Chrztu. Miało być delikatnie i elegancko. Kartka ślubna i pudełko powstały z Magicznych papierów  i resztek rozalii , pączki róż wykonałam ręcznie. Natomiast karteczka na chrzest to UHK- Gallery , i Magiczna Kartka  Piękna ramka pochodzi ze scrapcomu . Stokrotki zrobiłam przy użyciu dziurkacza .  Szkatułka to połączenie UHK i Magicznej kartki oraz Galerii papieru. Piękne liliowe kwiaty dostałam w prezencie od Marty. Chciałam wam bardzo podziękować za to że jesteście,w realu i wirtualnie, dzięki wam w te gorsze dni uśmiecham się. Pozdrawiam was cieplutko- Francesca.









19 komentarzy:

  1. Pierwsza kartka mnie urzekła, a w pudełku się zakochałam
    Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!! Ostatnie pudełeczko jest super!!! I bardzo mi się podoba kompozycja kwiatowa z pierwszej kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne pudełeczko,rodzicie będą mieli miejsce na małe pamiątki synusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pięknych prac! Pierwsza karteczka jest moją faworytką a szkatułka wygląda prześlicznie! Słoneczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, szczególnie szkatułka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko i pięknie. Szkatułka wyjątkowo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, eleganckie i wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace a kwiaty wykonane ręcznie zachwycają. Ślubna w pudełku - przepiękna. Szkatułka na chrzest św. to bardzo oryginalny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, pomysłowe prace! Pudełko fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, eleganckie kartki ale "pudło|" wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wysyp! - pracowita z Ciebie mróweczka-dzięki temu mamy co oglądać : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja coś mam szczęscie do pisania komentarzy nr 13 :) pięknie zagospodarowałaś kartki w rozmiarze DL, pudełko śliczne!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... :*
    Prace piękne, a i ja cieszę się, że jesteś, o uśmiechnięta! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. wszystko jest wyśmienite

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .