Obserwatorzy

wtorek, 28 kwietnia 2015

Drzewo

Witam was serdecznie. Dawno mnie tutaj nie było. Dla tych którzy tu jeszcze zaglądają przychodzę z kwietniowym ATC , które zrobiłam w ramach naszej wymiany w Art- grupie. Tematem kwietniowym jest " Drzewo". U mnie banalnie-zwykłe drzewo w kwietniowej aurze. W myśl przysłowia " Kwiecień plecień wciąż przeplata trochę zimy trochę lata". Tło ręcznie zrobione przy użyciu distressów, perłowego proszku,embosingu, i brokatu. Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie -Francesca.




15 komentarzy:

  1. Pięknie pokazana zmienność aury: )Pozdrawiam Ewuniu: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kwietniowa praca, i zima i lato, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kwiecień plecień bo przeplata... itd" moim zdaniem pasuje jak ulał do Twojego ATC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewo jest świetne - a pogoda ...... jaka była każdy widział :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepięknie mediowe :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne ! tło mnie rozbraja! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne ! tło mnie rozbraja! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .