Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

Moje miasto

Witam was bardzo serdecznie. W marcu tematem w   Art- grupie jest Moje miasto. Moje miasto to Bielsko- Biała. Miasto pełne ciekawej architektury i wyjątkowych miejsc. Na pewno wiecie że w Bielsku jest Zamek Sułkowskich,piękna starówka ,Teatr , BCK , Zabytkowy Dworzec ,oraz kolej linowa i wiele innych ciekawych miejsc. Ale czy wiecie że w Bielsku mieści się Studio rysunkowe gdzie powstały najfajniejsze bajki mojego dzieciństwa? Bolek i Lolek i Reksio-  pewnie każdy z was zna. Fajnym i wyjątkowym miejscem jest również Teatr Banialuka, tam  możecie przenieść się do krainy bajek i baśni. Moje ATC nawiązują właśnie do tych miejsc.Temat marcowy podała Matilde, której bardzo dziękuje za tą inspirację,a  moje ATC dostanie Denisa. Korzystając że święta już za pasem, życzę wam wszystkim: zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych,odpoczynku i trochę lenistwa. Pozdrawiam Was serdecznie- Francesca.



                                        Tła mediowe a zdjęcia znalezione w necie




9 komentarzy:

  1. bardzo fajne Pogodnych Swiąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne😊 cudowne😊, fantastyczne😊, przepiekne😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale na temat! Super- ja też z Bolkiem i Lolkiem kojarzę..No teraz to jeszcze kojarzę z Tobą Ewciu: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bolek z Lolkiem są super, ale marionetka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bielsko bliskie mojemu sercu, rodzinne miasto mojej mamy :) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżyły wspomnienia - teraz namiętnie na TVS oglądam dobranocki - Reksio, Bolek i Lolek, Pampalini - stare dobre czasy :)) Super ATC

    OdpowiedzUsuń
  7. i u mnie odżyły wspomnienia dzieciństwa...
    super ATC !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Francesco, to jest zachwycajace, wzruszające i cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .