Obserwatorzy

czwartek, 14 stycznia 2016

Mediowa ramka

Witam was serdecznie. Ostatnio korzystając z okazji iż miałam wolny wieczór ,oglądając warsztaty online  w  Scrap butik Tv z Olgą i Gosią, zmediowałam ramkę z Frankiem. Fajnie było zobaczyć dziewczyny razem w akcji . Natchnęły mnie bardzo i powstała złota vintagowa rameczka z Frankiem. Całą ramkę pokryłam gesso następnie potuszowałam brązowym disstressem i ozłociłam inką. Mała rameczka w której znajduje się zdjęcie była bordowa, więc również pokryłam ją gesso i inką aby dopasować do całości. Kwiaty potraktowałam fioletową mgiełką i złotymi kuleczkami, łyżce również się oberwało pękającą złotą farbką. Aby wypełnić tło rozebrałam i spatynowałam starą klamerkę,która fajnie dopełniła całości pracy.Całą ramkę wykonałam podczas podglądania pracy Olgi i Gosi a w sobotę zrobiłam jeszcze jedną. Wielkie dzięki za wasze inspiracje i natchnienie. Mam nadzieję że wy również mieliście okazję powarsztatować z dziewczynami. Pozdrawiam was serdecznie Francesca.





2 komentarze:

  1. Przecudna! No i Franek!!! (Też mam Franka :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wyczarowałąś pamiątkę Ewuniu:)Super- i też mam Franka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .