Obserwatorzy

sobota, 30 stycznia 2016

Motywator

Witam was serdecznie. Z kawałka tektury,plastrów,i starych pędzli zmajstrowałam sobie motywator który ma mi przypominać o czasie dla siebie.Życie pędzi w zwariowanym tempie a my w tym pędzie zmęczeni ,zagubieni bez czasu dla siebie. Potrzeba wypoczynku,i relaksu zmotywowała mnie do zmajstrowania takiej ramki. Grubą tekturę okleiłam płóciennym plastrem, następnie zagessowałam tło. Gesso pokryłam niebieskim disstressem i złotą inką.Następnie odbiłam wzór z maski za pomocą   gesso, a gwiazdki, złotą farbką pękającą.Przykleiłam stare pędzle,które ozdobiłam sznurkiem z zegarem. Dodałam trochę gazy, kwiatków ,koronki i napis. całość wykończyłam złotymi mikrokulkami,miką, i złotymi drobinkami w kleju. Rameczka jest bardzo mixed- mediowa.A czy wy też macie swoje motywatory? Pozdrawiam was cieplutko Francesca.




11 komentarzy:

  1. Przepiękny motywator!Świetny pomysł, muszę pomyśleć o jakimś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie motywujesz się do pracy, faktury czynią tę pracę intrygującą, kolory przyciągają spojrzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny efekt! Cudnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny efekt uzyskałaś!!! Buuu... a ja właśnie pozbyłam się starych, zniszczonych pędzli...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jaka piękna praca...no zakochałam się !!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Piękna praca- szalenie podobają mi się Twoje pędzelki Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wspaniałe kolory! Super wykorzystane pędzelki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie mi się podoba! I w sumie to fajna rzecz taki motywator :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .