Obserwatorzy

sobota, 17 listopada 2012

Tradycyjnie

Witam was serdecznie ,dziś pokazuję wam dwie karteczki świąteczne,takie tradycyjne ,religijne.Tą pierwszą zgłaszam na Wyzwanie Szuflady. "Religijnie-tradycyjnie'
Do wykonania tradycyjnych kartek użyłam obrazków z Graphics Fairy. Niby proste kartki ale wcale tak łatwo nie było ,siedziałam nad nimi prawie 3 godziny. Teraz modne są kartki świeckie z mikołajami, śnieżynkami ,bałwankami ,mało kto myśląc o świętach ma skojarzenia z Narodzeniem Dzieciątka Jezus.Tradycja świąteczna raczej kojarzy się z konsumpcją w pełnym słowa znaczeniu. Ja sama właśnie tworzę armię okrągłych świeckich karteczek.bo takowe się podobają zresztą nie powiem, mi również. Fajnie że w sklepach internetowych pojawiły się tekturowe szopki ,takie piękne symbole świąteczne i jest w czym wybierać,w końcu do świąt jeszcze ponad miesiąc został. Zachęcam was do wzięcia udziału w Wyzwaniu Szuflady,można przy okazji zrobić kartki dla naszych najbliższych.






Chciałam wam bardzo podziękować za wasze wszystkie pozostawione komentarze,jest mi bardzo miło że mnie odwiedzacie,służycie radą i pomocą. Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie i życzę udanego weekendu . Francesca

21 komentarzy:

  1. śliczne, druga wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha - kochana - prosto i na temat - to lubię - czuje się natchniona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, wspaniale oddałaś klimat Świąt. Czekam na więcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To w Świętach najważniejsze... Piękne kartki, będę zaglądała po więcej :)
    Rozumiem, o czym mówisz, jeśli chodzi o ilość czasu, spędzonego na zrobieniu jednej kartki. Sama czasem patrzę na końcowy efekt i co? Trochę papieru, trzy elementy, a skomponowanie zajmuje całe wieki. Ale jeśli powstają takie cuda, jak u Ciebie - warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie śliczne, ale druga skradła mi serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są:)tradycję trzeba podtrzymywać ... ja osobiście uwielbiam te święta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki- prawdziwie świąteczne klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te karteczki! I masz zupełną rację - prawdziwy powód tej świątecznej radości gdzieś się zatraca... Muszę też w tym roku sięgnąć chociaż częściowo po takie typowo religijne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. iście świąteczne!! :) Ja właśnie dziś podchodzę do obrazków "stajenkowych"

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki cudowne:)

    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione na blogu.
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze karteczki! ;)
    Ach, czuć że święta idą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki - z klimatem świątecznym, to prawda nie jest łatwo wkomponować obrazki, też mi z tym zawsze schodzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszły ślicznie- myślę,że motywy religijne wyglądają dość poważnie na karteczkach- może dlatego częściej robimy te wesołe z bałwankami,gwiazdkami etc...Twoje wyszły wspaniale- piękne obrazeczki : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :) Takie jak lubię - tradycyjne i w tradycyjnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Francesca będzie mi ogromnie miło jeśli odbierzesz moje wyróżnienie http://margot-craftcorner.blogspot.co.uk/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Ewo te Twoje kartki - wszystko cudnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Szufladzie! Karteczka urocza. Zresztą obie są świetne. Czekaj cierpliwie na wyniki. Pozdrawiam. Zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .