Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Z okazji Chrztu

Bardzo rzadko mam okazję wykonać kartkę na Chrzest i zawsze ma problem z takimi kartkami.Jak zbierałam się za tą kartkę byłam pełna obaw czy dam radę ,ale jakoś poszło. Najwięcej czasu spędziłam na embosingu na gorąco . Niestety nie mam nagrzewnicy a suszarka  jest stara  i jak się przegrzewa to się wyłącza i muszę robić przerwy co mnie bardzo irytuje. Embosingiem pokryłam  brzegi białego papieru ,świecę i boderek skrapińcowy.Do wykonania kartki użyłam białego perłowego papieru wizytówkowego ,który pokryłam brokatem w kleju i sypkim drobnym brokatem .Embosing to złoty Ranger i Stampendous-granulki ze scrap comu.Złoty liquid pearls i złoty brokat do kwiatka.Serwetka to papier ILS marie antoinette.A niebieskie tło   to magiczna kartka.

Zdjęcia wyszły takie jakieś niewyraźne chyba przez tą pogodę.
 Tutaj może dostrzeżecie śniegową strukturę papieru która powstała przy użyciu brokatów.
A na koniec chciałam wam podziękować za wasze komentarze pod poprzednim postem,wzruszyliście mnie bardzo .Jest mi bardzo miło że do mnie zaglądacie,ja do was również lubię wpadać choćby na chwilkę. I jeszcze chciałam podziękować za wszystkie wasze wyróżnienia które dostałam w ostatnim czasie. Jak znajdę wielką chwilę wolnego czasu to przekażę je dalej i umieszczę banerki.  A na razie was serdecznie pozdrawiam i życzę udanego weekendu Francesca.

12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszła - ładny jest ten złoty borderek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka piękna, świetnie sobie poradziłaś! PS. Puder można ponoć topić opalarką do farb, żelazkiem a nawet podgrzewać na tosterze... osobiście nie próbowałam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, widać ogrom włożonej w niej pracy.
    Ja polecam prostownicę do włosów, przed nagrzewnicą to był mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! ;)
    Dziękuję za adres maila ale już 3 razy próbowałam i ciągle dostaje zwrot, nieprawidłowy adres:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka. Efekt skrzącego sie śniegu bajeczny. Świetny pomysł na zwykły papier wizytówkowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszła Ci ta kartka. Jest taka delikatna i jednocześnie elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .