Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2012

Na okrągło!

Na polkach trwa 55 wyzwanie kartkowe. Kartka  bez rogów .Wszystkie rogi zaokrąglamy. Ja niestety nie posiadam zaokrąglacza do rogów ,więc ułatwiłam sobie sprawę i zrobiłam okrągłe kartki w tematyce świątecznej. Przyznam się że inspirowałam się kartkami Dorotki.Najpierw zrobiłam jedną ,później drugą ,aż powstało pięć. Mocno mnie wciągneło to okrągłe kartkowanie.



 Tą wykonałam na wyzwanie SP. Papiery z magicznej kartki i obrazek galeriowy.
 Papiery magicznej kartki, stempelek pokolorowany farbkami akwarelowymi,trochę brokatu i złotych perełek w płynie.
 A tu ciasteczko piernikowe w roli głównej, trochę schowane za gałązkami aby za szybko nie było zjedzone.
 Tu z gwiazdką od Beatki. użyłam srebrnego brokatu.



I ostatnia z gwiazdą betlejemską . wersja mocno ozłocona.
Bardzo wam dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione słówka.Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie  Francesca.

16 komentarzy:

  1. Piękności! Ach, te warstwy :) Mogłabym je oglądac na okrągło ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. aa cudne śa kochana - ja chyab tez na jakieś okragłości się skuszę :D niech no tylko świąteczne papiery dojdą ...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne! moja faworytka to pierniczkowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak okrągłe maja swój specyficzny urok, Twoje karteczki są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie świątecznie! Bardzo mi się podobają, szczególnie ta z dziewczynką i przedostatnia z gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne:) i tak jak Aśko pierniczkowa wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne swiateczne bombki,,,,,,"z gwiazda od Beatki" najpiekniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki :) Ja jeszcze nie robiłam okrągłej świątecznej ale chyba muszę spróbować. Twoje karteczki równie dobrze mogą być piękną dekoracją świąteczną :)

    pozdrawiamm:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! Bardzo lubię okrągłe kartki, Twoje są wyjątkowo przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne :)
    I ja zbieram się do kartki bombki, na wyzwanie u Alleny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .