Obserwatorzy

czwartek, 29 listopada 2012

"Idzie Grudzień"

Już za chwilkę" przyjdzie" do nas Grudzień. Ostatni z miesięcy kalendarzowych.Co przyniesie- tego nie wiem ale cały rok czekam na ten miesiąc. U mnie w grudniu same uroczystości mimo adwentowego  czasu oczekiwania. Ja mam urodziny i imieniny,mój brat ma urodziny,moja bratowa ma urodziny,moja bratanica ma urodziny i moja teściowa ma imieniny. Oprócz tego jest mikołaj i są święta! Powoli zaczęłam robić upominki. Właśnie skończyłam album w formacie 20/20cm,a w między czasie zrobiłam coś dla siebie,czyli Grudniownik na zapiski i zdjęcia dnia codziennego.Mam nadzieję że nie zabraknie mi systematyczności .




 Mieszanina pięknych papierów,trochę wstążek.


 W środku dużo miejsca na zdjęcia.

 A tu mój Grudniowik. Na tekturze falistej pomalowanej na biało.
 Na okładce jest wszystko to co kojarzy mi się z grudniem i świętami.
 W środku połówki szarych kopert sklejone tak aby w środku można było przechowywać różne zapiski.
Dziękuję wam za wszystkie wasze komentarze jest mi bardzo miło że do mnie zaglądacie. ponieważ już jutro Andrzejki życzę wszystkim dobrych wróżb i udanej zabawy. Serdecznie pozdrawiam Francesca.

19 komentarzy:

  1. Fajniutki albumik! Grudniownik również:) Ja miałam zamiar zrobić w tym roku kalendarz adwentowy, ale zaraz 1 grudnia więc chyba nici z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny album!! Piękne kolory i ach te motylki :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I album, i grudniownik przepiękne! Mam nadzieję, że będą relacje z wpisów w tym drugim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obydwa :-) Trzymam za systematyczność w grudniowniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu- Strzelce dobrze się ze sobą mają...;)Wiem coś o tym.Napracowałaś się sporo...Piękny Grudniownik i Ablum- ciekawe jakie zdjęcia tam włożysz i jakie zapiski będzie skrywał?

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, pięknie!!! życzę wytrwałości w uzupełnianiu grudniownika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ..oo super jest ja tegorocznego grunia wole nie wspominac ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale imponujące! Grudniownik taki ślicznie bałaganiarski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny album! Grudniownik - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co przyniesie? W takim razie mnóstwo urodzinowych kartek ;)
    Piękny grudniownik, ja się zabieram za swój i co? I nic, mam jeszcze czas do soboty, ale teraz to już muszę. Tekturki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Album śliczny, grudniownik równie świetny - wszystko takie dopracowane:)
    U mnie październik jest takiem miesiącem gdzie większość rodziny i znajomych ma jakieś uroczystości:)
    Również życzę dobrych wróżb, pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracuś z Ciebie, nie ma co ;) Same śliczności naprodukowałaś :)
    Życzę miłego grudnia i wspaniałych grudniowych imprezek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grudzień zapowiada się u Ciebie iście świątecznie :) Bardzo piękne albumy! ten w dużym formacie wygląda imponująco a grudniownik przygotowany perfekcyjnie do systematycznych wpisów. Chciałabym go kiedyś zobaczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje wytwory: album i grudniownik:-)
    Piękne!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny ten duży album, a grudniownik magiczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziem kopać po kostkach żebyś systematycznie "grudnikowała" ;) Piękne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Co za piękne prace! :)
    Jakie wzory, kolory...!

    OdpowiedzUsuń
  18. Napatrzeć się nie można. Czuję się naprawdę wyróżniona mając Twoje dzieła w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzenia śle dla wszystkich Twoich grudniowych solenizantów i dla Ciebie.
    Piękny album i grudniownik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .