Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Ślij kartki do Niegowa


Przy okazji akcji" świąteczna paczka" dowiedziałam się o akcji która jest już organizowana trzeci rok" Ślij kartkę do Niegowa"Tutaj więcej na ten temat.Ja tylko krótko wspomnę że w Niegowie w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci mieszkają dzieciaczki starszaczki. Dziewczyny i chłopcy starsi i młodsi którzy czekają na kartki od was. Czekają na gest że ktoś o nich pamięta i myśli na dobre słowo na drobny upominek od serca. Jeżeli macie chwilę i chęci zapraszam do przyłączenia się do tej akcji. Ja zrobiłam 5 kartek imiennych a w każdej życzenia proste od serca,do tego dołączę symboliczne drobiazgi, takie duperele sprawiające każdemu 'dziecku" radość.Do świąt jest jeszcze trochę czasu ,zachęcam  was do kartkowania i wysłania choćby symbolicznej kartki do Niegowa.

 Dla Gosi z choinką
 Z bałwankiem dla Ewy
 Z chłopcem i reniferami dla Mateusza
 Z pierniczkami dla Halinki
 A ta jest dla niewidomej Uli. Na kartce dużo struktury aby można było by" zobaczyć" kartkę po przez dotyk.
I chciałabym wam podziękować za wasze wszystkie ciepłe słowa. uwielbiam je czytać i sprawiacie mi nimi wielką radość.U mnie zimno i mglisto a was pozdrawiam Was cieplutko i słonecznie Francesca.

12 komentarzy:

  1. Cudne, kolorowe i optymistyczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kartki i piękna inicjatywa... wiele serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ta z czerwonymi renkami jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!! zapraszam po wyróżnienie do mnie :) http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/11/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe..masz dobre serduszko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, świetna inicjatywa. Przyłączę się do niej z miłą chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki. Najbardziej wzruszyła mnie 'dla Uli'. Wiesz, o wszystkich i wszystkim pomyślisz. Masz wielkie serce. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za cudeńka! Prawdziwa eksplozja twórczości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i piękny gest.
    Muszę namówic dzieciaki w pracy do podobnej akcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .